DLA RODZICÓW
Warsztaty cykliczne prowadzone na terenie PPP:
-
„Szkoła dla rodziców i wychowawców ” program MEN i ORE – 10 spotkań warsztatowych skierowanych do rodziców pragnących poprawić swoje kompetencje wychowawcze.
A. Jasianek-Dobras, A. Krogulecka, E. Zwierzak -
„Szkoła dla rodziców i wychowawców – rodzeństwo bez rywalizacji” program MEN i ORE – 10 spotkań warsztatowych skierowanych do rodziców pragnących poprawić swoje kompetencje wychowawcze. A. Krogulecka, E. Zwierzak
-
„Szkoła dla rodziców i wychowawców - NASTOLATEK ” program MEN i ORE – 10 spotkań warsztatowych skierowanych do rodziców dzieci w okresie adolescencji. A. Krogulecka, E. Zwierzak
-
„Dziecko z Zespołem Aspergera” – 3 spotkania warsztatowe skierowane do rodziców dzieci
z Zespołem Aspergera. A. Sowała -
„Nieśmiałość u dzieci w wieku przedszkolnym” - 3 spotkania warsztatowe dla rodziców.
A. Sowała -
„Dziecko z mutyzmem wybiórczym” - 3 spotkania warsztatowe dla rodziców. A. Sowała
-
„Praca z dzieckiem nadpobudliwym w domu” - 6 spotkań warsztatowych dla rodziców.
A. Sowała, A Krogulecka -
Grupa wsparcia dla rodziców dzieci niepełnosprawnych. M. Palma
-
„Jak pomóc dziecku z tendencjami depresyjnymi”- 2 spotkania warsztatowe. A. Powroźnik
-
„Asertywna komunikacja rodziców z dzieckiem” - 3-5 spotkań warsztatowych z rodzicami dzieci przedszkolnych, A. Powroźnik
-
„Jak pomóc dziecku radzić sobie ze stresem i strachem” - 2-3 spotkań warsztatowych
z rodzicami. A. Powroźnik -
„Pozytywne relacje z dzieckiem w domu - elementy wychowawcze z pozytywnej dyscypliny” - 2 spotkania warsztatowe z rodzicami dzieci przedszkolnych i w młodszym wieku szkolnym. M. Palma
-
„Jestem z Ciebie dumny” – 5 spotkań warsztatowych których celem jest wzmocnienie kompetencji wychowawczych oraz efektywnego wspierania dzieci. A. Jasianek-Dobras
Spotkania psychoedukacyjne z rodzicami (jednorazowe) na terenie placówek lub w formie zdalnej: Zajęcia dostosowane do potrzeb zgłaszanych przez szkoły i placówki, planowane po wspólnym ustaleniu zakresu tematycznego oraz celów psychoedukacji. Spotkania mogą odbywać się w następujących obszarach tematycznych: profilaktyka, wychowanie, edukacja, zdrowie, rozwój dziecka.