Anna Szczepaniak
Kategoria:

OFERTA DLA NAUCZYCIELI I WYCHOWAWCÓW:

  1. Depresja u dzieci i młodzieży” A. Powroźnik, I. Synowiec

  2. Dziecko z FAS w szkole”. E. Zwierzak

  3. Kształcenie uczniów niepełnosprawnych w szkołach ogólnodostępnych” - konsultacje indywidualne i grupowe E. Zwierzak, R. Brzezińska, K. Ruszkowska

  4. Dostosowanie warunków, form i metod pracy w szkole z uczniem słabo widzącym”- I. Synowiec

  5. Nieprawidłowości rozwojowe u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym” - zajęcia skierowane do nauczycieli wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego.
    E. Zwierzak

  6. Dziecko z zespołem Aspergera lub autyzmem” - zajęcia skierowane do nauczycieli przedszkola i szkół podstawowych. R.Brzezińska, E. Zwierzak, A. Sowała

  7. Dziecko z mutyzmem wybiórczym” - zajęcia skierowane do nauczycieli przedszkola i szkół podstawowych. A. Sowała

  8. Dziecko nieśmiałe w grupie” – zajęcia skierowane do nauczycieli wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego. A. Sowała

  9. Wspomaganie rozwoju dzieci od 3 do 7 r. ż. Metodą Dobrego Startu” - zajęcia skierowane do nauczycieli wychowania przedszkolnego R. Brzezińska

  10. Kształtowanie świadomości fonologicznej u dzieci przedszkolnych i uczniów kl. I-III” (ćwiczenia funkcji słuchowych) – zajęcia skierowane do nauczycieli wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego. R. Brzezińska

  11. Dziecko z ryzyka dysleksji w przedszkolu i na I etapie kształcenia”. A. Komar

  12. Dziecko z dysleksją w klasie – praktyczne wskazówki do pracy”- zajęcia dla nauczycieli szkoły podstawowej M. Palma

  13. Zaburzenia przetwarzania sensorycznego u dzieci” E. Zwierzak, E. Focht

  14. Gry i zabawy sensoryczne” – zajęcia dla nauczycieli wychowania przedszkolnego E. Zwierzak, E. Focht

  15. Wspomaganie rozwoju mowy i kształtowanie kultury języka dzieci”. A. Komar

  16. Higiena i emisja głosu w pracy nauczyciela” - ćwiczenia oddechowe i dykcyjne.
    A. Komar, B. Neyman

  17. Mobbing w szkole. Sposoby diagnozowania i przeciwdziałania”. A. Jasianek-Dobras

  18. Dziecko krzywdzone. Interwencja. Tworzenie strategii pracy z rodziną”.
    A. Jasianek-Dobras

  19. Perspektywa psychologiczna i pedagogiczna w rozumieniu i reagowaniu na trudne zachowania dzieci w wieku przedszkolnym”A. Putyńska - Walkiewicz

  20. Grupa Wsparcia Psychologów Szkolnych K. Ruszkowska, E. Zwierzak

  21. Grupa Wsparcia Logopedów. A. Komar

  22. Grupa Wsparcia dla Nauczycieli Współorganizujących Proces Kształcenia Uczniów z Niepełnosprawnościami R. Brzezińska, M. Palma

  23. Konsultacje indywidualne pracowników poradni- psycholodzy, pedagodzy, logopedzi

Super User
Kategoria:

Oferta wspomagania szkół i placówek oświatowych w realizacji zadań dydaktycznych i wychowawczo-profilaktycznych w roku szkolnym 2021/2021

 

UWAGA:

1. Placówki zainteresowane przedstawioną ofertą prosimy o zgłaszanie do Poradni wybranej tematyki na piśmie w terminie do 15 października 2020 r.
Termin zajęć prosimy ustalać bezpośrednio z pracownikiem Poradni odpowiedzialnym za realizację danego tematu.

2. W przypadku zainteresowania tematem, który nie jest umieszczony w ofercie, zapotrzebowanie na niego prosimy składać w formie pisemnej do Dyrektora Poradni.