OFERTA DLA NAUCZYCIELI I WYCHOWAWCÓW:
-
„Depresja u dzieci i młodzieży” A. Powroźnik, I. Synowiec
-
„Dziecko z FAS w szkole”. E. Zwierzak
-
„Kształcenie uczniów niepełnosprawnych w szkołach ogólnodostępnych” - konsultacje indywidualne i grupowe E. Zwierzak, R. Brzezińska, K. Ruszkowska
-
„Dostosowanie warunków, form i metod pracy w szkole z uczniem słabo widzącym”- I. Synowiec
-
„Nieprawidłowości rozwojowe u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym” - zajęcia skierowane do nauczycieli wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego.
E. Zwierzak -
„Dziecko z zespołem Aspergera lub autyzmem” - zajęcia skierowane do nauczycieli przedszkola i szkół podstawowych. R.Brzezińska, E. Zwierzak, A. Sowała
-
„Dziecko z mutyzmem wybiórczym” - zajęcia skierowane do nauczycieli przedszkola i szkół podstawowych. A. Sowała
-
„Dziecko nieśmiałe w grupie” – zajęcia skierowane do nauczycieli wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego. A. Sowała
-
„Wspomaganie rozwoju dzieci od 3 do 7 r. ż. Metodą Dobrego Startu” - zajęcia skierowane do nauczycieli wychowania przedszkolnego R. Brzezińska
-
„Kształtowanie świadomości fonologicznej u dzieci przedszkolnych i uczniów kl. I-III” (ćwiczenia funkcji słuchowych) – zajęcia skierowane do nauczycieli wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego. R. Brzezińska
-
„Dziecko z ryzyka dysleksji w przedszkolu i na I etapie kształcenia”. A. Komar
-
„Dziecko z dysleksją w klasie – praktyczne wskazówki do pracy”- zajęcia dla nauczycieli szkoły podstawowej M. Palma
-
„Zaburzenia przetwarzania sensorycznego u dzieci” E. Zwierzak, E. Focht
-
„Gry i zabawy sensoryczne” – zajęcia dla nauczycieli wychowania przedszkolnego E. Zwierzak, E. Focht
-
„Wspomaganie rozwoju mowy i kształtowanie kultury języka dzieci”. A. Komar
-
„Higiena i emisja głosu w pracy nauczyciela” - ćwiczenia oddechowe i dykcyjne.
A. Komar, B. Neyman -
„Mobbing w szkole. Sposoby diagnozowania i przeciwdziałania”. A. Jasianek-Dobras
-
„Dziecko krzywdzone. Interwencja. Tworzenie strategii pracy z rodziną”.
A. Jasianek-Dobras -
„Perspektywa psychologiczna i pedagogiczna w rozumieniu i reagowaniu na trudne zachowania dzieci w wieku przedszkolnym”A. Putyńska - Walkiewicz
-
Grupa Wsparcia Psychologów Szkolnych K. Ruszkowska, E. Zwierzak
-
Grupa Wsparcia Logopedów. A. Komar
-
Grupa Wsparcia dla Nauczycieli Współorganizujących Proces Kształcenia Uczniów z Niepełnosprawnościami R. Brzezińska, M. Palma
-
Konsultacje indywidualne pracowników poradni- psycholodzy, pedagodzy, logopedzi